Rosa Rosa Rosa

Hallå hallå!

Idag fick vi på företaget Swedishstyle Uf otroligt mycket gjort tycker jag. Eller gjort och gjort. Vi fick en hel samling idéer och tips om hur man kan göra så att vi bara blir större och vackrare, vårt skötebarn Swedishstyle!
Jag, Sandra hade ett litet möte med en av våra smarta rådgivare och hur bra är det inte? Nej nu känns det fantastiskt! En eloge till henne!

Jag önskar att  jag hade en bild att lägga upp på det men idag såg jag en fantastisk outfit ute på stan på vägen till jobbet.
På götgatsbacken (såklart!?) så vgick det en tjej med en kopp wayneskaffe i ena handen och koppel till hunden i andra.
Hon var helt täckt i rosa åttiotalsträningskläder! Långt ord!
Men helt allvarligt låter det inte snyggt men det så himla bra ut med hela hennes kombination! Mer sådant till folket!

Godnatt!



// Sandra SwedishStyle Uf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0